pondělí 6. července 2015

Poznej knížku podle anotace - pro někoho možná těžké

Ahoj!
Pomalu mi začínají docházet nápady na knížky do této série. Ono se to asi nezdá, ale je docela těžké vybrat něco, co sice nebudete znát úplně všichni (to by bylo moc lehké!) ale zase to musí být něco co zná alespoň někdo. Věřím, že dneska to bude znát hodně lidí, ale kdyby někdo tuhle anotaci ukázal mě tak absolutně nevím, která bije :D
Pár pravidel/nepravidel :)
- Nehledej na googlu (ani ničem takovém)
- Hledej ve své paměti ;)
- Do komentáře napiš odpověď (ale nenech se jimi ovlivnit, ne všechny musejí být dobře)
- Měj dobré svědomí
- Buď šťastný, že jsi na to přišel a svou radost šiř dál! 0:) 

Anotace: Když se na ********* narodí osmému synovi osmé dítě a je to také syn, dostává podle tradice do vínku kouzelnickou hůl a stane se z něho mág. Dcer se tento nepsaný zákon netýká, protože s ženami *********** magie vůbec nepočítá. Stařičký kouzelník Podomní Kšaft si až příliš pozdě uvědomil, co způsobil, když svou hůl předal právě narozenému osmému potomku osmého syna, aniž se přesvědčil, zda je to kluk... Nejlegračnější a nejpodivuhodnější fantasy v této i jakékoli jiné galaxii.
Tak kdo ví? A jestli to nebudete vědět, budu si o vás myslet, že jste stejně nevzdělaní jako já! :D

2 komentáře:

  1. já znám akorát sedmý sen sedmého syna stejnojmenné knihy Sedmý syn a tohle zní podobně... ale nevím :-) nebudu hledat googlem ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Equal rites. Třetí kniha ze série Zeměplocha od Terryho Pratchetta ale nevím český název, protože jsem to četla v němčině. :P

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)