neděle 28. června 2015

Unboxing - vyhrála jsem soutěž!

Ahoj!
Dneska tu máme další unboxing, a to knížky od nakladatelství Yoli! :) Jaká knížka od tohoto nakladatelství se vám líbila nejvíce a jaká nejméně? :O


Už je tam něco vidět :3

Krásný obal a dokonce je v něm i knížka! :D

Detail na kytičkůů
Tady vidíte celý obal.

A teď už i knížka která přišla s obalem :D

Ručně dělané!

6 komentářů:

  1. Ježiš, to je nádhera!!! Moc gratuluju k výhře! Ten obal.. Je nádherný :) Já vyhrávám giveaway, ale třeba u nějakého nakladatelství jsem ještě nikdy nevyhrála :D Příliš mnoho Kateřin mám doma taky, ale v angličtině :)

    Lucky Winner 2/2

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to gratuluji jak obal tak i knížku ti závidím. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výhře. S
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Příliš mnoho Kateřin vypadá super! :) A gratuluji...Nádherný obal! :)) Je pravda, že Yoli opravdu ví, jaké knížky má vydávat a zatím jsem se nesetkala s jejich knihou, která by se mi nelíbila...:)))

    OdpovědětVymazat
  5. There is SHOCKING news in the sports betting industry.

    It's been said that any bettor needs to see this,

    Watch this now or stop betting on sports...

    Sports Cash System - SPORTS BETTING ROBOT

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)