středa 24. června 2015

Soutěž s blogovými narozeninami

Ahoj!
Po 365 dnech blogování mám 49 pravidelných čtenářů (škoda toho jednoho :D), 159 publikovaných příspěvků (tento je 160!), přes 700 komentářů a 11867 zobrazení. Chtěla bych vám všem moc poděkovat, protože jste úžasní! I když to tak někdy nevypadá, protože články nevychází moc pravidelně, tak mě psaní článků strašně baví. Ten rok utekl šíleně rychle!
A protože jste tu se mnou někteří vydrželi celý rok, tak jsem pro vás uspořádala soutěž, která se vlastně dělí na takové dvě podsoutěže.

První je o vyplňování dotazníku a druhá je taková kreativnější. Obou soutěží se můžete zúčastnit jen pokud máte doručovací adresu v Čr (moc se omlouvám Slovákům). A můžete se klidně zúčastnit i první i druhé.
!!!EDIT!!! Do dnešní půlnoci (10.7.) se mohou obou soutěží zúčastnit i Slováci s doručovací adresou na Slovensko!!!
Dívka, která se třpytila1. soutěž - Dívka, která se třpytila
- abyste mohli vyhrát tuto knížku, musíte správně vyplnit !!!FORMULÁŘ!!! Je v něm jen 10 povinných otázek, takže ho máte určitě do 5 minut hotový
- soutěže se můžete zúčastnit pouze jednou (pokud toto pravidlo porušíte, jste ze soutěže vyřazeni)
-mimochodem dejte si pozor na otázku č. 3, hodně z vás ji má špatně...
- soutěž trvá od 24. 6. 2015 (to jest dneska) do 10. 7. 2015 (to je nějaký budoucí pátek :D)
- výherce náhorně vygeneruji buď s pomocí Random.org nebo ho vylosuji ručně
- vyhrazuji si právo na změnění podmínek a to kdykoliv

Vypravěčka2. soutěž - Vypravěčka
- abyste mohli vyhrát tuto knížku, musíte mi do 10. 7. 2015 poslat krátkou povídku (max. 3x A4 strany)
- může to být sci-fi povídka nebo romantika, komedie, thriller, horror, fantasy... prostě co vás napadne, dávám vám volnost
- jedinou podmínkou je, že se v povídce musí alespoň jednou vyskytnout slova: rododendron, vývar, koza, lepidlo a kolotoč
- povídky posílejte na email: literary-infinity@seznam.cz, do předmětu napište "Soutěž"
- sama vyberu povídku, která se mi bude nejvíc líbit
- vyhrazuji si právo na změnění podmínek a to kdykoliv

Byla bych moc ráda, kdyby mi výherci posléze poslali nějaké fotky s výhrami :)
Za poskytnutí knížek děkuji e-shopu MegaKnihy.cz.

Tak já doufám, že se vás zúčastní co nejvíce a že mi přijde alespoň jedna povídka. Mějte se krásně a užijte si prázdniny! :D Radši vám přeji už teď, protože je možné, že do prázdnin už nevyjde žádný článek, protože v pátek jedu na dovolenou a nevím jak často se tam dostanu k wi-fi. Ale kdyžtak vás budu informovat na mé facebookové stránce, kam určitě přidám i pár fotek! :)
Literátor Teri :)

5 komentářů:

  1. Super! Formulář jdu vyplnit a povídku jsem již rozepsala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá soutěž! Moc ráda se zapojím :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna súťaž! škoda, že sa nemôžem zúčastniť :( Tak aspoň ostatným držím palce! A už teraz závidím výhercovi Vypravěčku ☺

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)