pondělí 8. června 2015

Knižní týden - musím dohánět školu!?

Ahoj!
Vítám vás u knižního týdne, který asi tak po miliardě let opravdu vyšel po týdnu. Sláva mně :D
Z názvu jste už asi pochopili proč teď nevyházejí články tak často. Tím hrozným rušivým elementem je škola. Neříkám, že bych na to byla nějak špatně, propadala a buhví co ještě, jen mám spoustu předmětů mezi a tak se to samozřejmě snažím vytáhnout co to jde. A tak tolik nečtu a nepíšu články, prostě celkově mám docela málo času. Ale vždycky se nastřádají ty stránky, které přečtu v autobuse nebo když mě omrzí učení (jakoby mě to snad někdy bavilo!) a tak většinou alespoň jednu knížku za týden přečtu.
Jak jste si užili tento krásný týden? Četli jste si venku? Já ani moc ne, protože v tom vedru už se mi ani číst nechtělo, ale zato jsem si byla dvakrát zaběhat. Asi tak v osm hodin, protože dřív byl se asi vypařila. Zároveň miluju teplo a zároveň ho nesnáším :D Všechno ulepené, zpocené, vyčerpané a unavené, protože sluníčko vyšťavuje. Ale zároveň je skvělý pocit se vyhřívat jako nějaká kočka. Ale vás asi spíš zajímá co jsem to vlastně přečetla, než můj názor na léto. Tak se na to vrhneme!

Jak už jsem říkala tak jsem toho moc nepřečetla, respektive jen jednu knihu. Seznam tajných přání od Lori Nelson Spielmanové. Musím uznat, že jsem od toho očekávala něco úplně jiného, ale nakonec to byla pěkná oddechovka. Byla zajímavé sledovat jak se z protivné, místy až trochu sobecké ženy stává příjemná a sympatická hrdinka. Všichni říkali, že u knížky hodně často brečeli, já se musím přiznat že i mně slza ukápla. Ale jen jednou, což u mě velmi neobvyklé, protože jak plno z vás jistě ví, já brečím skoro u všeho. Jednou jsem brečela dokonce u jednoho takového...jak to nazvat... thrillerohorroru! On vlastně celý ten námět je takový smutný, protože když někomu umře maminka, která vám rozumí spíš jako nejlepší kamarádka vtělená do maminky, rozhodně to není nic k zasmání. Ale stejně tam bylo několik vtipných scén, kterými autorka knížku hodně oživila. Ale víc už se dozvíte v recenzi která bude asi za milion let, protože se mi toho nastřádalo strašně moooc.

Seznam jsem dočetla ve čtvrtek (mám ten pocit, teď si nejsem úplně jistá) a ještě ten den jsem přečetla pár stránek ze třetího dílu série Monument 14 od Emmy Laybourne. Trošku jsem doufala, že ji ještě stihnu přečíst o víkendu, ale tak nějak se mi to nepodařilo a tak jsem skončila na straně 50. Trochu ironie co? :D Nevím jak je to možné, ale už to tak málo stránkách mi přijde, že příběh Deana je trochu nudnější než ten Josiin. Ještě uvidím jak se to vyvine, třeba se to obrátí nebo vyrovná. Už jsem vám říkala jak moc se mi líbí ta obálka?! Asi jo, protože se mi líbí opravdu hodně! Ale na obálce nezáleží, jde o příběh, který se zatím jeví zajímavě, ale po 50ti stránkách ještě nemůžu nic moc posoudit.

Ve středu (trošku přeskakuju) jsem byla v Levných knihách. Přijde mi, že poslední dobou tam nemají moc dobré knížky. Dřív jsem tam přišla a rozhodovala se jestli si koupím tři nebo jen dvě knížky (a nakonec se rozhodla pro jednu) a teď tam většinou přijdu s velkým očekáváním a nakonec se rozhoduju jestli žádnou nebo vůbec žádnou. Občas tak pokukuji po nějaké povinné četbě jako je Velký Gatsby, Na větrné hůrce nebo Tři muži ve člunu, ale to je tak všechno. Teď jsem však byla osvícena a řekla si, že se půjdu mrknout jestli se náhodou něco nezměnilo a co nevidím!? Agnes! Skoro jsem si jí nevšimla, ale těsně před odchodem jsem se podívala na prodavačky a za nimi slabě prosvítala. Přihnala jsem se k ní tak, že si o mně asi řekly, že jsem trošku blázen. No co, ať si říkají co chtějí. Byla jsem tak ráda, že jsem si jí všimla a hned si ji koupila. Pro ty co neví o čem knížka je tak klik taky klik a tady taky máte odkaz na Databázi knih :) Určitě se koukněte ;)

Ještě bych vám chtěla říct, že jsem založila facebookovou stránku blogu, kam budu přidávat různé příspěvky ze života, které se na blog úplně nehodí. Tak kdybyste se o mně chtěli třeba dozvědět něco víc, tak na ní můžete dát like :) Odkaz zde.

A pár otázek na vás:
°Máte rádi léto, teplo a sluníčko?
°Brečeli jste u čtení Seznamu tajných přání? Jak se vám knížka líbila?
°Kdo z vás už četl Monument 14? Ruku nahoru!
°Jakou máte zkušenost s Levnými knihami? Nakupujete v nich? :)

Mějte se krásně a sluníčkově (pro neletní typy: Mějte se krásně a zůstaňte chladní ať se děje co se děje! :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)