neděle 31. května 2015

Bylo nebylo - Seznam tajných přání

Ahoj!
Začíná nejhorší měsíc školního roku. I když si každý říká, že už zbývá jen tolik a tolik dnů, tento měsíc je ten nejhorší ze všech. Všichni učitelé se zblázní a chtějí si ještě napsat poslední písemky. To se mám doma snad jen učit!? :D Jak to máte se školou vy? Musíte ještě nějaká známky vytáhnout nebo jste spokojení? :)
 -Meme z dílny Kath

Cílem tohoto meme, je zveřejnit první větu z knihy, kterou právě čtete.

Název: Seznam tajných přání

Originální název: The life list

Autor: Lori Nelson Spielmanová


Počet stran: 336

Nakladatelství: Ikar

První věta: Hlasy z jídelny se linou po schodišti z ořechového dřeva až do patra, nezřetelné, bzučící, vtíravé.

Kdo z vás už Seznam četl a jak se líbila? Hlavně žádné spoilery! :D

2 komentáře:

  1. Četla a byla jsem nadšená. Musela jsem knihu přečíst a vůbec jsem v noci nespala. Prostě jsem chtěla vědět, jak do skončí. I slzavo bylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížka byla opravdu dobrá, akorát ty překlepy :( :D

      Vymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)