úterý 10. března 2015

Poznej knížku podle anotace

Ahoj!
Uhodnete jaká kniha se skrývá pod touto anotací? :)
Jinak zítra vyjde recenze na Jsem roztříštěná a někdy potom ještě na Výjimečnou a Eleanor & Park a potom co dočtu Královnu Tearlingu ještě na ni. Zatím nevím v jakém pořadí a proto se vás ptám - Na co byste chtěli recenzi nejdříve? :) 

Pár pravidel :)
- Nehledej na googlu (ani ničem takovém)
- Hledej ve své paměti ;)
- Do komentáře napiš odpověď (ale nenech se jimi ovlivnit, ne všechny musejí být dobře)
- Měj dobré svědomí
- Buď šťastný, že jsi na to přišel! 0:)
Ještě bych vám chtěla napsat, že u tohoto příspěvku vždy moderuji komentáře a přidávám je až po nějaké době, aby to bylo trochu napínavější, tak se neděste toho, že se váš komentář nezobrazil hned ;)


Anotace: Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem. 

Tentokrát se jedná o velmi známou knižní sérii, kterou už si chci dlouho přečíst. Zatím jsem se k ní však nedostala :'( Ale jednou to určitě napravím!
Nezapomeňte mi do komentáře napsat na jakou knížku byste tedy chtěli recenzi nejdříve! :))
Vaše trochu ztřeštěná, ale přesto báječná
Teri, co miluje přeškrtávání slov!

14 komentářů:

  1. Rudá jako rubín JO! :D (Aspoň myslím :D) Taky jsem ještě nečetla ale moc chci. :(( :D Eleanor a Park!!

    OdpovědětVymazat
  2. Rudá jako rubín! :)
    "Co miluje přeškrtávání slov" :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já to fakt miluji .. od té doby co jsem přečetla Jsem roztříštěná :D

      Vymazat
  3. To by mohla být první kniha ze série = Rudá jako rubín, já si to neodpustím říct: ta kniha se mi prostě nelíbila :(

    OdpovědětVymazat
  4. Toto viem :-) Gierová Kerstin a kniha je Rudá jako rubín. A na čakačke ju už mám strašne, strašne dlho, len nerada čítam nekompletné série, takže ešte musím dokúpiť 2 a 3 diel.
    A som zvedavá na recenziu na Eleanor a Park, mňa kniha sklamala :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Eleanor a Park naopak docela překvapila. Moc jsem od ní nečekala :D

      Vymazat
  5. Nepoznám ale pripomína mi to Čierna labuť vzlieta či ako sa volá prvá kniha. Ale no mne sa už tie anotácie pletú, keďže robím v kníhkupectve a toto som ani nečítala tak neviem.
    www.battyamnesia.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to Rudá jako rubín. Taky bych chtěla pracovat v knihkupectví :D

      Vymazat
  6. To mi vůbec nic neříká. Ale námětem mi to připadá jako Mé sladké 16. století apod.

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)