neděle 29. března 2015

Knižní týden - zase po dlouhé době

Ahoj!
Možná jste si všimli, že už dlouho knižní týden nebyl a to bylo způsobeno hlavně tím, že jsem moc nečetla a knížky si nekupovala ani nepůjčovala. Takže by to byl článek tak nějak o ničem.
Ale včera jsem si pár knížek koupila (jak jste si mohli všimnout unboxingu) a konečně něco přečetla, rozečetla a dočetla. Jinak bych vám strašně moc chtěla poděkovat za krásné číslo 44 u pravidelných čtenářů :)
Koupené: 3
Půjčené: 1
Přečtené: 1
Rozečtené: 2

Koupené
Na koupené knížky jsem včera udělala unboxing. Jedná se tedy o 3 přírůstky a to Čtyřka, Destrukční deník a Tohle není kniha. S Destrukčním deníkem jsem hodně dlouho váhala, protože jsem se bála, že mi ho bude na konci líto. Nakonec jsem se ale rozhodla pro koupi. A když jsem si koupila DD, tak byla Tohle není kniha jasná volba. Tak doufám, že nebudu litovat. Pořád přemýšlím, jestli dělat různé články o mém ničení tvoření. Stáli byste o ně? Byly by jak z Tohle není kniha, tak z Destrukčního deníku. Čtyřka pro mne byla povinná, protože mám celou sérii Divergence strašně ráda a Čtyřku jsem si zamilovala    . 

Seznam tajných přáníPůjčené
Ten samý den jsem si půjčila knížku Seznam tajných přání, kterou mám na svém TBR listu už hodně dlouho. Knížku jsem začala strašně moc chtít někdy před Vánoci, kdy jsem ji kupovala jako dárek. Nenápadně a opatrně jsem jí prolistovala, aby to obdarovaný nezjistil a mohl si užít své šťastné lupnutí (jestli víte co myslím :D). A tak nějak jsem dotyčnému záviděla a řekla si, že si jí brzy koupím nebo půjčím. A jak už to tak bývá, tak jsem se k ní dostala až po více než 3 měsících. A dokonce mám takové štěstí, že se zrovna Seznam tajných přání bude číst v rámci projektu Čtenářský klub u Melindy v měsíci dubnu. 

Přečtené
Papírová městaTento týden jsem dočetla knížku Jsem zlomená, která mě trošku zklamala. Našla jsem tam malou skulinku v příběhu nebo to možná nebyla skulinka, ale trochu absurdnost a blbost. Více se k tomu vyjádřím v recenzi, která by neměla vyjít nijak za dlouho, protože mi na recenzi zbývá jen jedna kniha před touto. Ale radši nic nebudu slibovat, víte jak to se sliby bývá. 

Rozečtené
Rozečetla jsem rovnou 2 knihy a to Papírová města a Soví zpěv. Začnu Sovím zpěvem, který mě v několika věcech velmi irituje. Hlavně mě štve, že tam nejsou vůbec žádné uvozovky. A pak je tu spoustu dalších věcí, co mě štve, jak já se těším na recenzi!! :D Ale je pravda, že jsem teprve někde za půlkou knihy, takže se to ještě může změnit a třeba mě to překvapí.
Soví zpěvA druhá rozečtená knížka jsou tedy Papírová města. Ty mě zatím baví, jsem na straně 50. Do Papírových měst už jsem se jednou pustila, ale po 20 stránkách jsem si uvědomila, že na Greenův styl vlastně nemám náladu a abych si nezkazila celkový dojem, tak jsem je radši odložila. A teď jsem si je najednou strašně moc chtěla přečíst a tak jsem je otevřela a zjistila, že vůbec nejsou špatná. Q je mi už teď velmi sympatický, na Margo si ještě musím udělat názor, nevím co si o ní myslet :D

Plno z vás už Papírová města určitě četla, líbila se vám? A četl tu někdo Soví zpěv? Zlepší se to?
Co jste tento týden četli a koupili v knihkupectví? Vypůjčili jste celou knihovnu? Pochlubte se! :)
Vaše Teri

6 komentářů:

  1. Moc hezké přírůstky :) Čtyřku už mám doma dlouho, ale ještě jsem se k ní nedostala. Doufám, že budou ukázky z WTJ a z té nové červené, kterou ještě moc neznám :D

    OdpovědětVymazat
  2. DD si chci koupit už dlouho, ale bojím se že bych nenašla čas na pořádné kreativní ničení. :D Články o tvém ničení by mě velice bavili. Ráda sleduji myšlenky jiných lidí a třeba by mě to inspirovalo a přemluvilo konečně si DD taky koupit. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Seznam tajných přání také čtu v rámci Čtenářského klubu, zatím jsem na straně 60 a moc se mi líbí :)
    Papírová města mám ve čtečce, tak uvidím, kdy se na ně dostane řada a také doufám v update WTJ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem "trošku" utrácela, za březen 12 kousků :D A přečtená kniha? Už celý únor a březen čtu jen jednu knihu, pevně doufám že jí do konce už března dám.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se Papírová města nelíbila. Všechny ostatní Greenovky, které jsem zatím četla (rozuměj Hledání Aljašky a Hvězdy), mi vyrazily dech, ale u Papírových měst jsem se vyloženě nudila, tak nevím... Doufám, že Tobě se budou líbit víc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Štvorku si tiež plánujem prečítať, ale iba si ju požičiam od kamaráta, na nákupy kníh akosi momentálne nie sú peniaze :D

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)