pondělí 16. února 2015

Knižní dvoutýden

Ahoj!
Zjistila jsem že "trochu" nestíhám psát recenze, protože moc rychle čtu (spíš jsem moc rychle četla)! To se stalo snad poprvé za mou blogovací éru.  Takže si tento okamžik zapamatujte :D. Poslední dva týdny se (podle mě) velmi vydařily, tak nějak ve všech ohledech. A tak na mě čeká hned několik knížek na zrecenzování - Hledání Aljašky, Sedmý smysl, Dokonalý pár a Jsem roztříštěná. Potom jsem ještě přečetla Ve stínu gilotiny, ale na to recenzi asi spát nebudu, pokud byste o ni však stáli, tak mi napište do komentáře ;) .

Velké (pře)veliké shrnutí:
Přečtené: 5
Půjčené: 6 ... už jsem se zase neuhlídala :D !
Koupené: 0 ... aspoň že moje peněženka neutrpěla
Rozečtené: 1

Přečtené
Minulé dva týdny jsem se opravdu činila. Myslím si, že 5 knížek za 2 týdny jsem docela slušné číslo.
Na (skoro) všechny tyto knížky budou recenze, akorát si na ně musím nějak vymezit čas. Ale v tomto týdnu určitě budou 2! :D 
První přečtená knížka je Hledání Aljašky od Johna Greena. Na další Greenovku jsem se velmi těšila a nebyla jsem tak úplně zklamaná. V knížce bylo plno krásných myšlenek, které sice u teenagerů působily trochu nepatřičně, ale přesto jste se nad nimi museli zamyslet. 
Druhá knížka již šestý díl série Sedmý smysl. Jako vždy mě Ilka Pacovská příjemně překvapila dalším osudem nerozlučné trojice. Autorka má opravdu neomezenou fantazii! :) 
Třetí knížka je Dokonalý pár. Tato kniha mě sice překvapila, ale nedá se říci, že příjemně. U čtení jsem se poměrně nudila. Autorka mě "naštvala", protože konec byl celkem otevřený a tak si musím přečíst další díl -_- :D
Předposlední knížka je Ve stínu gilotiny. Příběh je v podobě deníku dívky žijící v  období Velké francouzské revoluce (konec 18. století). Přesto, že knížka byla trochu odbornější (pokud se to tak dá napsat) mě velmi překvapila a nakonec i bavila. Myslím si, že pokud ve škole zrovna probíráte toto období (jako já), tak vám knížka hodně pomůže (jako mně). 
A úplně poslední knížka je skvělá knížka Jsem roztříštěná. I tato kniha mě velmi příjemně překvapila. Vím, že to píši skoro u všech, ale já opravdu zapomínám, o čem ty knížky jsou, předtím než si je přečtu! :D  Máte to tak taky?

Půjčené
Po období, kdy jsem si nepůjčovala skoro žádné knížky (které trvalo asi měsíc) jsem se neudržela a za pouhé dva týdny jsem si půjčila 6 knih. A to jsem si půjčila jen polovinu toho, co jsem chtěla. 

První knížka je celkem novinka, a to Eleanor & Park od Rainbow Rowell. Tuto knížku jsem chtěla už od chvíle, co jsem objevila druhou knížku od této spisovatelky - Fangirl. Knížka s názvem Fangirl? Kdo by si to nechtěl přečíst! A ještě ke všemu od spisovatelky co má křestní jméno Duha? No to už sakra musím mít! No a jakmile vyšla Eleanor & Park, čekala jsem na den kdy už v knihovně konečně bude. 
Další knížka z knihovny je Černá labuť vzlétá. Abych se přiznala, tak vlastně ani netuším proč jsem si tuto knížku půjčila. Snad kvůli obálce. Anotace nezní nijak zvlášť úžasně, sice zajímavě, ale nevypadá to na nějakou bombu. Vůbec tedy nevím, co od ní čekat. Třeba mě překvapí :)
Potom jsem si ještě půjčila Ve stínu gilotiny a Jsem roztříštěná, o kterých jsem se v článku už zmínila. 
Po dlouhém přemýšlení jsem se také odhodlala k půjčení Stopařova průvodce galaxií. Na tuto knížku jsem opravdu hodně zvědavá. Dokonce mám pocit, že už jsem někdy před lety viděla stejnojmenný film. Ale jistá si tím nejsem. 
A poslední knížkou je Výjimečná od spisovatelky Kristin Cashore. Výjimečná je první díl série Sedm království. Měl by to být fantasy bestseller, tak uvidím co se z toho později vyklube. 

Rozečtené
Knížku Výjimečná jsem v sobotu rozečetla, zatím jsem asi na straně 130 a docela mě to baví. Přijde mi, že se knížka čte celkem pomalu (asi to bude tím, že má docela velké stránky). Akce je tam totiž celkem dost. Už jste někdo tuto knihu četl? :) Líbila se vám?

A máme tu poslední bod tohoto článku. Na Databázi knih byla doporučena moje recenze, což mě strašně potěšilo. Mimochodem, kdyby to někdo nepoznal, tak se jedná o recenzi na knihu V šedých tónech, která je samozřejmě i na tomto blogu. 
Jsem slavná! :3 :D
A to by bylo pro posledních pár minut dnešního dne všechno, doufám, že už tu moc lidí nestraší, tak jako já. Mějte se krásně! :)
Teri

2 komentáře:

  1. Ve stínu Gilotiny je opravdu úžasná kniha a já zbožňuju všechny z edice Můj příběh, ale ve stínu Gilotiny mě dostal nejvíce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvěle napsaná a informace jsou v ní skvěle podány :)

      Vymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)