sobota 27. prosince 2014

Ze života (ne)normálního knihomola

Ahoj!
Tak dnešní článek bude takový oddechový a krátký, protože bych se s vámi chtěla podělit o jeden, takový vtipný avšak trochu smutný zážitek z knihkupectví.


Abyste se mohli pořádně vžít do situace, vezmeme to od začátku.

S kamarádkou jsme ještě šly nakupovat poslední vánoční dárky. Zašly jsme do spousty obchodů s různými hovadinkami, ale nic moc jsme nemohly najít a tak jsme si řekly, že si alespoň zajdeme do knihkupectví zlepšit náladu. Šly jsme do Neoluxoru, kde bylo spoustu lidí, co sháněli dárky na poslední chvíli, ale to nás pochopitelně neodradilo.

Jako vždy, když jsme v knihkupectví, jsme procházely mezi regály s knížkami a obdivovaly ty krásné kousky. Co chvíli jsem na kamarádku zakřičela (rozumějte zamávala) aby šla za mnou, protože jsem našla nějakou skvělou knížku, kterou jsem si chtěla přečíst nebo už jsem ji četla, popřípadě ji četla ona. Někdy také samozřejmě zamávala ona na mě.

Jak jsme tak postupovaly knihkupectvím, pomalu jsme se dostávaly k sekci či oddělení Knižní klub. Tam to mám nejradši, protože Knižní klub vydává samé dobré knížky. obdivovaly jsme tam nová Papírová města a také jiné knížky, avšak Papírovým městům se dostávalo zvláštní pozornosti.

No a jak se tam tak procházíme, slyšíme a dokonce i vidíme, jak nějaká paní hledá nějakou knížku a ptá se knihkupkyně, kde by ji mohla najít. Nejspíš už ji nějakou chvíli obě hledají a ta knihkupkyně křičí na svou kolegyni a skoro přes celé knihkupectví ji navádí do správného regálu, ke správné knížce. Když to už to ta první nevydrží a zakřičí - ,,Vidíš tu červenou knížku, vedle toho ksichtu tý černošky!?" A mezitím ta paní, která tu knížku hledala říká, že už jí sama vidí.

A tak jsme se na sebe s kamarádkou koukly, pohledem, který naznačoval - Děláte si srandu!? :D. Né, že já bych někdy, když jsem nervózní, takové výrazy vůbec nepoužívala, ale tohle už prostě bylo moc a tak jsme se tam rozesmály na celé kolo. Uprostřed davu hledající dárky a uprostřed knihkupectví. Všichni na nás koukali, jako na blázny, ale tomu se prostě nešlo ubránit a tak jsme z knihkupectví radši vypadly.

Co říkáte na takovou příhodu? :D
Trochu bláznivá, ale úplně normální
Teri

2 komentáře:

  1. Mě by to přišlo spíš smutné :/ Takové chování není zrovna vhodné s smíchu... Asi jsem na tohle moc stará :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na začátku článku píši, že tato příhoda je vtipná a zároveň vtipná. Je to věc názorů :)

      Vymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)