úterý 23. prosince 2014

Vánoce a jejich poselství

Ahoj!
Vítám vás u dnešního ne tak obyčejného článku. Bude to můj první takový článek na zamyšlení, tak doufám, že se vám bude líbit. Jsem zvědavá jestli se mnou budete souhlasit :) Pokud ne, klidně mi napište do komentáře proč se mnou nesouhlasíte, protože za takové ohlasy jsem také moc ráda ;)
UPOZORNĚNÍ: V tomto článku budou pouze a jen moje vlastní postřehy, které nejsou založeny na faktech.


Takže abych se přesunula rovnou k tématu článku. Všimli jste si, že Vánoce přestávají být o té pohodě a lásce, ale pomalu, ale jistě se přesouvají spíše k vánočnímu šílenství kolem dárků? Možná, že tomu tak není ve všech rodinách, ale přijde mi, že se dárky řeší čím dál více. Samozřejmě neříkám, že to napětí co se objeví pod stromečkem tentokrát není součást Vánoc. I já sama se vždy těším na ten okamžik, kdy roztrhnu balicí papír a uvidím můj vysněný dáreček. Většinou jsem nadšená hlavně z věcí týkající se knih a oblečení, ale ostatním také nepohrdnu. Ono mi vlastně udělá radost cokoliv co se pod stromečkem objeví.

Dárek je vlastně způsob vyjádřit nějak lásku či přátelství k danému člověku. Prostě ho chcete nějak překvapit, udělat mu radost, vlastně "jen" protože ho máte rádi a přijde mi, že z vánočních dárků se stává taková povinnost. Lidé pak stejně nevědí co dotyčnému koupit a tak koupí hrníček nebo svíčku (pokud však dotyčný není milovník čaje/kávy nebo svíček :D ). Myslím si, že dárek by měl charakterizovat podstatu člověka, kterému dárek dáváme. Pokud hodně tápeme a nemůžeme přijít na dokonalý dárek, není na škodu se ho zeptat co by třeba chtěl. To jsem se, ale dostala k trochu jinému tématu. Takže zpět k tomu hlavnímu :D 

Vánoce by měly být svátky pohody, radosti, lásky... a proto si myslím, že v tento čas je úplně zbytečné se rozčilovat nebo nějak dohadovat. Stačí si užívat té lásky, kterou vás ostatní zahrnují a pokud vás láskou nezahrnují, tak to můžete udělat vy, lásky není nikdy dost. Vždyť oslavujeme narození Ježíška! :)

Takže, kdo jste ještě nenasál vánoční atmosféru, uvolněte se a nechce se hýčkat tím co je kolem vás. Přeci jen, zítra už je Štědrý den. Co každoročně děláte na Štědrý den? My vždycky zdobíme vánoční stromek na Štědrý den dopoledne. Zatím jsem nikdy nevydržela celý den nejíst, ale přemýšlím, že bych to tentokrát zkusila. Nemůžu si přeci zase nechat ujít to zlaté prasátko! Musela bych čekat další rok a to je dlouhá doba.

Hodně by mě zajímal váš názor, jak na tento článek tak na jeho obsah (doufám, že to dává smysl :D). Byl to spíše takový negativní článek, ale já už jsem toto měla dlouho na srdci a tak jsem se rozhodla napsat o tom článek. Těšíte se na zítřek? :)
Teri


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)