pondělí 15. prosince 2014

Poznej knížku podle anotace - CooBoo jede!

Ahoj!
Tak (zase po dlouhé době) vás vítám u nového článku. Musím se vám omluvit, za mou dočasnou neaktivitu, ale pololetí se blíží a je to vidět. Zítra píšeme 4 písemky a to máme jen 6 vyučovacích hodin (z toho 2 hodiny výtvarka!), takže ani dneska nemám moc času. Ale chtěla jsem dnes zvládnout alespoň Poznej knížku podle anotace a podle toho, jak rychle se budu učit, zkusím udělat ještě Knižní týden. A protože jsem nebyla za poslední 3 týdny schopná knižní týden napsat, tak to bude shrnutí za 3 týdny! A teď se cítím opravdu trapně...
A ještě v tomto týdnu čekejte recenze na Vampýrskou akademii 2, Slzu, Titanic a možná Malého prince ... o tom ještě popřemýšlím :D
A na sobotu chystám nový projekt (jestli to tak můžu nazvat) a bude se jmenovat Ci(tá)tové soboty :) ..doufám, že se vám bude líbit, i když to není v blogosféře není žádná novinka.
A aby toho nebylo málo, půlka měsíce se blíží a tak vás čekají ještě knížky na hromadu. Zajímalo by mě kdy to všechno stihnu napsat.
Dobře, to by bylo k informacím asi vše, tak už se do toho můžeme pustit :)
Pár pravidel :
- Nehledej na googlu (ani ničem takovém)
- Hledej ve své paměti ;)
- Do komentáře napiš odpověď (ale nenech se jimi ovlivnit, ne všechny musejí být dobře)
- Měj dobré svědomí
- Buď šťastný, že jsi na to přišel! 0:)
Ještě bych vám chtěla napsat, že u tohoto příspěvku vždy moderuji komentáře a přidávám je až po nějaké době, aby to bylo trochu napínavější, tak se neděste toho, že se váš komentář nezobrazil hned ;)
A ještě bych vám chtěla objasnit jednu věc - název příspěvku. Všem vám to už asi došlo, ale pro ty zmožené po náročném pondělí: Dneska budete hádat knihu od nakladatelství CooBoo. Tak a už je vše objasněno a můžete hádat :)

ANOTACE: Od ničivé nukleární války žije lidstvo ve vesmírných lodích vysoko nad radioaktivním povrchem Země. Nyní je však několik mladých delikventů, které společnost považuje za postradatelné, vysláno na nebezpečnou výpravu s cílem znovu kolonizovat planetu. Může to být jejich druhá šance na život… nebo sebevražedná mise.
Několik odsouzenců, pronásledovaných nástrahami divoké přírody a tajemstvími své minulosti, musí bojovat, aby přežila. Nikdy se z nich neměli stát hrdinové, ale nakonec mohou být poslední nadějí pro CELÉ lidstvo.
Myslím si, že dnes je to opravdu lehké. A abych to nějak ozvláštnila tak jsem v anotaci udělala dvě malé změny. Přijdete na ně? :) ... napište mi do komentářů.
Dneska nějaká ukecaná upsaná
Teri :)

4 komentáře:

  1. To je Prvých 100 (prepáč, že to píšem po slovensky, ale keby som to mala napísať po česky, nedopadlo by to dobre) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já to sice nečetla, ale tuším, že by to mohla být Vesmírná pouť? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Vesmírné pouti jsem zatím nic neslyšela, ale právě jsem si ji vyhledala a vypadá to dobře :D Takže už mám o knížku více na seznamu To-read :D
      Ale bylo to Prvních 100 :)

      Vymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)