středa 31. prosince 2014

Měsíční nej ♥ Prosinec

Ahoj!
Vítám vás u dalšího článku :) Tento měsíc jsem přečetla 6 knih, což je konečně trochu víc než jindy, ale furt nevím jak zvládnu 80 knih, když čtu tak málo. No nějak si s tím poradím.
Toto měsíční meme určitě všichni znáte. Vytvořila ho Rodaw.
Knihy, které jsme přečetly v daný měsíc zařadíme do různých kategorií.
Kategorie se můžou některé měnit podle knih.
U některé knihy se může stát že se v některé kategorii objeví vícekrát!


NEJLEPŠÍ KNIHA

Nad touto volbou jsem dlouho přemýšlela, nemohla jsem se rozhodnout mezi Vampýrskou akademií 2 a právě touto knihou. Nakonec jsem se rozhodla pro tuto, protože byla opravdu skvělá a nejvíc jsem o ní po dočtení přemýšlela.

NEJSLABŠÍ KNIHA
Tak toto pro mě byla také těžká volba. Včera tě budu milovat byla asi nejslabší kniha tohoto měsíce, ač jí v recenzi (ještě není na blogu) dávám 4.5 hvězdičky, ale konkurence byla veliká.

NEJLEPŠÍ KONEC
Ten konec se mi na celé knížce líbil snad nejvíce. Je to zároveň ukončené, ale zároveň o tom člověk musí dál přemýšlet. A to je právě to kouzlo :)

NEJHORŠÍ KONEC
Knížka byla sice úžasná, ale když to porovnám s ostatními konci, prostě to bylo nejslabší. Tady je problém, že nemůžu porovnávat např. s Titanicem. To prostě nejde.

NEJHEZČÍ OBÁLKA
A tady jsem zase nevěděla jestli Slzu nebo Danteho holku. Nakonec vyhrála Slza, s její nádhernou obálkou.

NEJHORŠÍ OBÁLKA
Mně se ta obálka prostě nelíbí. A je to škoda, protože ta knížka byla jedním slovem úžasná.

NEJLEPŠÍ PÁR
Dante a Reece. Prostě pár jak vyšitý :D Jednoznačně nejlepší pár.

NEJAKČNĚJŠÍ/NEJNAPÍNAVĚJŠÍ KNIHA
Kniha plná napětí a akce.
NEJROMANTIČTĚJŠÍ KNIHA
Danteho holka byla vlastně jen romantická kniha, i když ke konci tam byla i nějaká ta akce.
NEJZAJÍMAVĚJŠÍ NÁMĚT
Nad tímhle jsem hodnou chvíli dumala, přemýšlela jsem jestli si to nějaký kniha nezaslouží více, nakonec jsem se usnesla, že tato kniha měla nejzajímavější námět.
NEJVĚTŠÍ PŘEKVAPENÍ
Popravdě jsem vůbec netušila co od této knihy očekávat. A byla opravdu skvělá, opravdu hodně příjemně mě překvapila.
Tak to by bylo pro dnešek a vlastně tento rok vše. Přeji šťastný Nový i nový rok a ať toho příští rok přečtete co nejvíc! :)
Teri



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)