čtvrtek 25. prosince 2014

Bylo nebylo (8) - Rovnou 2 knížky

Ahoj!
Tak dneska jsem dočetla knížku Včera tě budu milovat a musím říct - ten konec byl parádní. Knížka se tím koncem úplně změnila ...aspoň pro mě. Kdo z vás už knížku četl? :)
A protože dneska byl takový pohodový den, tak jsem i další knížku rozečetla ... jaká knížka to bude?
 -Meme z dílny Kath
Cílem tohoto meme, je zveřejnit každý čtvrtek první větu z knihy, kterou právě čtete.
Dneska to bude trochu jiné než jindy, protože dnes zveřejním první věty rovnou 2 knížek! Sice tu první knížku už nečtu, ale ještě dnes jsem ji četla, tak ji nemohu takhle vynechat ne? :D
Včera tě budu milovat

Název: Včera tě budu milovat

Originální název: All our yesterdays

Autor: Cristin Terrill/ová

Počet stran: 304

Nakladatelství: Egmont

První věta: Hledím na odtokový kanálek s mřížkou uprostřed betonové podlahy.

Danteho holka

Název: Danteho holka

Originální název: Dante's girl

Autor: Courtney Cole/ová

Počet stran: 288

Nakladatelství: CooBoo

První věta: Není fyzicky možné vypadat sexy, když se na sebe díváte v mdlém zářivkovém světle letištních záchodků.
Tak co říkáte na obě první věty? Jaká se vám líbí víc? Pokud to tedy jde porovnávat... :D
Teri :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)