středa 12. listopadu 2014

To-read list #12: Na útěku

Ahoj!
Jak se máte? Co právě čtete? Já právě čtu Bílá jako sníh, rudá jako krev. No dalo by se spíše říct, že jsem ji právě otevřela. Četl ji už tu někdo? :)
A pokud zrovna nemáte co číst, tak bych vás ráda na nějakou knihu navnadila. Tak se dejme do toho :)

Dnes jsem si pro vás připravila sérii Čísla a konkrétně knihu Čísla: Na útěku. Trilogii napsala Rachel Ward/ová a první díl vydala roku 2009 (v Čr až 2011). Nápad mi přijde originální a velmi zajímavý. Jsem zvědavá jak ho autorka rozvede.
AnotaceOd chvíle, kdy zemřela její matka, Jem věděla o číslech. Věděla o nich už mnohem dřív, vlastně odmalička. Když se podívala někomu do očí, registrovala v nich číslo. Ale jeho význam zjistila v den, kdy její matka zemřela na předávkování drogami. Číslo znamenalo datum úmrtí.
Jem prožívala těžké dětství. Stěhovala se od jedné pěstounky k druhé a všude si připadala jako cizinec. Nejraději se toulala sama a tak tomu bylo i v okamžiku, kdy potkává kluka, jemuž přezdívají Pavouk. Náhodné setkání jí změní život. Nachází někoho opravdu blízkého a svět se rázem stává snesitelnější. Společně se potulují kolem jednoho z londýnských kanálů, klábosí o všem možném a pomalu se sbližují. Na jednom z výletů do města se stanou svědky tragického neštěstí, které Jem předem předpoví. Oni sami katastrofě uniknou, ale ta je jen začátkem událostí, které navždy otřesou jejich životy.

Knížku jsem vlastně objevila díky Levným knihám, kde právě prodávají 2. díl (Čísla: Chaos). Zaujala mě již obálkou, která je (podle mě) krásně zpracovaná. Na první pohled se mi zalíbila a když jsem přišla domů, hned jsem si ji šla vyhledat. Zjistila jsem že je to druhý díl atd.

Na databázi knih má kniha hodnocení 68%, což opravdu není moc, ale od knihy mě to stejně neodradilo a chci si udělat svůj vlastní názor. Někteří čtenáři knize dávají 5 hvězdiček a je to jejich oblíbená kniha a některým se zase nelíbí. To mě ještě více láká k přečtení knížky.

Všichni říkají, že doufali ve šťastný konec...tak doufám, že nebudu brečet :'( Protože já jsem strašná citlivka :D U knížek, které by mě měly děsit klidně brečím místo toho abych se bála. No řekněte, nejsem já divná? Doufám, že ne. Jak to máte vy? Jste taky u knížek cíťové? Nebo vás naopak dojme film, ale kniha ne?
Mějte se krásně
Terka :*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)