neděle 23. listopadu 2014

Mini recenze: Dívka z nočních můr

Dívka z nočních můr /Girl of the nightmares
Kendare Blake
Anotace: Uběhly už celé měsíce od chvíle, kdy přízračná Anna Korlovová otevřela dveře do pekla ve svém sklepě a zmizela v něm, ale lovec duchů Cas Lowood to nemůže překonat.
Přátelé Casovi připomínají, že se Anna obětovala, aby on mohl žít — a netoulal se jen světem jako polomrtvý. Cas ví, že mají pravdu, ale v jeho očích se žádná živá dívka, kterou může potkat, nevyrovná mrtvé dívce, do níž se zamiloval.
Vidí teď Annu všude, někdy ve vidinách a někdy v nočních můrách. Ale je tu něco zneklidňujícího — nejsou to jenom sny. Zdá se, že Anna prožívá muka. Kdykoliv se objeví, je trýzněna stále novými a pokaždé hrůznějšími způsoby.
Cas neví, co se s ní stalo, když zmizela v pekle, ale ví, že ať už se jí děje cokoliv, nezaslouží si to. Anna nejednou zachránila Case a je na čase, aby jí oplatil laskavost.

Počet stran: 288
Nakladatelství: Baronet
Po tom co jsem dočetla Annu krví oděnou, hned jsem se pustila do dalšího dílu. Strašně jsem se těšila! Ne, že bych byla zklamaná, ale po Anně krví oděné jsem od knihy asi prostě očekávala moc.

Velikým kladem knížky pro mě byly horrorové scény a vykreslení duchů. Když jsem si představovala  např. mučení Anny, nabíhala mi husí kůže. Stejně tak když jsem si představovala duchy jak se k vám přiblíží, jakmile z nich spustíte oči. Nebo jak asi vypadá to, když vám někdo ukousne kus masa na ruce. Autorka si u mě v tyto chvíle velmi šplhla. Je však pravda, že těch horrorových scén docela ubylo a příběh už nepůsobil tak strašidelně (kromě těch scén s mučením). Anna už nebyla ta dívka co zabíjela na potkání, ale už se uměla ovládat.
Autorce ještě musím pochválit, že umí dobře vykreslit prostředí a postavy. Samotný příběh taky nebyl špatný, ale něco mi tam prostě chybělo. Možná, že jsem čekala že se budu v "pekle" víc bát. Ani já sama nedokážu vymyslet co mi tam chybělo, ale nebylo to prostě ono.
Proto dávám knize 3.5 hvězdičky. Byl to takový ...trochu nadprůměr :D Není to nejlepší kniha co jsem četla, ale ani nepatří mezi ty horší.
Na dnešek  ještě chystám knížky na hromadu a MOŽNÁ něco k Hunger games na kterých jsem byla včera. Měli byste o něco takového zájem? :)
Teri

2 komentáře:

  1. Annu krví oděnou jsem nečetla, ale vždycky mě ta knížka zajímala. Ale pokud říkáš, že pokračování nic moc, tak si na ni asi počkám v knihovně :) nemá smysl kupovat.

    Já bych moc ráda něco k Hunger Games, ale hlavně žádné spoilery, ještě jsem je neviděla! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si na ní taky právě počkala dokud nebyla v knihovně volná :3
      Tak já jdu tedy na to! Zítra by měl být článek k vidění ;) :)

      Vymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)