neděle 30. listopadu 2014

Měsíční nej ♥ Listopad 2014

Vítám vás u druhého měsíčního nej! Přečet
Toto měsíční meme určitě všichni znáte. Vytvořila ho Rodaw.

Knihy, které jsme přečetly v daný měsíc zařadíme do různých kategorií.
Kategorie se můžou některé měnit podle knih.
U některé knihy se může stát že se v některé kategorii objeví vícekrát!

Přečetla jsem toho úplně stejně jako minulý měsíc a to znamená 5 knížek (*cítí se trapně*).
NEJLEPŠÍ KNIHA
Tohle pro mě byla jasná volba ;) Rozhodně nejlepší za tento měsíc.

NEJSLABŠÍ KNIHA
Tohle je docela ironie ne? :D 1. a 2. díl - nejlepší kniha a nejhorší kniha měsíce.

NEJLEPŠÍ KONEC
Docela dlouho jsem vybírala, ale přišlo mi, že ten konec byl takový nejlepší :)

NEJHORŠÍ KONEC
Takový konec se mi do této knihy moc nehodil. :/

NEJHEZČÍ OBÁLKA
Ne všem se tato obálka líbí, ale já se do ní zamilovala :3
NEJHORŠÍ OBÁLKA
Tak tato kniha zatím vede v nejhorších. A přitom to nebyla zase taková katastrofa.

NEJLEPŠÍ PÁR
Musíte uznat že pár - lovec duchů a duch je docela zajímavá kombinace.

NEJAKČNĚJŠÍ/NEJNAPÍNAVĚJŠÍ KNIHA
Tohle byla rozhodně nejnapínavější kniha. Dostanou se tam nebo ne? Zachrání se všichni? Bylo tam místo pro spoustu takových otázek.

NEJROMANTIČTĚJŠÍ KNIHA
Je pravda, že knížka je vlastně o leukémii, ale celkově je to nejromantičtější kniha měsíce.

NEJZAJÍMAVĚJŠÍ NÁMĚT
Námět mi přijde opravdu zajímavý. Líbil se vám námět Malého prince? :)

NEJVĚTŠÍ PŘEKVAPENÍ
Rozhodně největší překvapení. Nemyslela jsem si, že by mě mohl Malý princ bavit, ale velmi mě překvapil. přečetla jsem ho asi za hodinu a půl a jeho čtení jsem si docela užívala :)
Tak to by bylo pro tento měsíc úplně vše :) 
Nezapomeňte, že zítra v 16.00 vychází nové Poznej knížku podle anotace ;)
Mějte se krásně 
Teri :)

2 komentáře:

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)