středa 5. listopadu 2014

Knižní týden: 27. 10. - 2. 11. 2014

Ahoj!
Minulý týden se docela vydařil ;) Dokonce jsem ještě pořád odolala knihovně a nic si nepůjčila, ale dneska... no já vám to radši nebudu ani říkat psát, protože už jsem to nevydržela. Sice jsem odolala asi 3 dalším knížkám, ale těm dalším se prostě odolat nedalo! Ale jaké jsem si půjčila to se dozvíte až v neděli ;) :P.
Nějaké to shrnutí:
Koupené: 2
Dárky: 0 ... :(
Přečtené: 2
Rozečtené: 1
Půjčené: 0 ... zatím :D

Tak začneme od začátku a tak vám rovnou představím koupené knížky. Koupila jsem si tedy 2. Jsou od stejné autorky, obě vydal Knižní klub (:O) a mají stejné (dobře, skoro stejné) první slovo názvu. Ještě nevíte? Jak byste taky mohli, že? ... Tak já vám napovím. Jsou to knihy z roku 2012 a jsou to první dva díly úspěšné tetralogie (3. a 4. díl se jim asi někam ztratil -_-). Hlavní hrdinkou je šestnáctiletá Meghan, která se vydá za svým uneseným bratrem. 
A teď už víte? ... Pokud ne mám tu pro vás poslední nápovědu a tou je jméno autorky. Julie Kagawa.
Železný králŽelezná dceraNo dobře už vás nebudu trápit. Minulý týden jsem si koupila její 2 knížky - Železný král a Železná dcera. Jsou to knížky docela dobře hodnocené a většina co má ráda YA má tyto knihy ráda a velmi si jim líbily. A v tom knihkupectví - resp. v Levných knihách- už byla poslední, no a co si myslíte? Samozřejmě, že jsem je musela koupit! Ale to nevadí, do knížek přeci investuji 60 korun. Když jsem potom odcházela z LK a musela do tašky narvat - tedy tím samozřejmě myslím najít místo v mé velké převeliké tašce a opatrně je tam vložit - ty dvě knihy, skoro se tam nevešly, protože další den jsme psali fůru testů a já měla tašku přeplněnou, vždyť to určitě sami znáte :) ... Ale to zase odbočuji od tématu, dneska bude článek určitě dlouhý. A když jsem potom dorazila domů, zjistila jsem, že má Železná dcera trochu ohnutý roh, protože já jsem na tohle příšerná, byla jsem naštvaná, ale nějak jsem to zvládla. 

Nebe v plamenechVampýrská akademiePřečetla jsem 2 knížky (jsem vážně dobrá! :D). První z nich je Vampýrská akademie a druhá je Monument 14 - Nebe v plamenech. Obě už jsou ve stádiu recenze, Vampýrskou akademii přidám ještě dnes a recenzi na Monument 14 - Nebe v plamenech snad dopíšu zítra. Takže se těšte, protože budou 2 recenze hned tak po sobě. Na to jak jsem minulý týden hodně četla, tento týden zatím moc slibně nevypadá. Zrovna čtu Annu krví oděnou a vypadá to docela dobře, akorát na to není moc času, protože se snažím každý den 40 minut cvičit a musím se učit atp., takže když večer lehnu do postele abych si četla, přečtu tak 5 stran a jsem tuhá. Což mě opravdu mrzí a pokusím se to změnit ;) 

Anna krví oděnáA jak už jsem se zmínila, právě čtu Annu krví oděnou, kterou jsem rozečetla na Haloween a jsem na straně 150, takže jak jste si mohli přečíst moc jsem toho nepřečetla. Ale čte se to opravdu dobře a děj je také velmi zajímavý. Jsem strašně zvědavá jak to dopadne! Takže pokud jste ještě nečetli, tak se do toho pusťte, protože mně se to moc líbí :) Anna je v knížce velmi dobře popsaná a ostatní postavy také. ;) Celkově se mi to strašně líbí a když se do toho začtete tak se  neodtrhnete! :) Tak to by bylo pro minulý týden asi vše a já jdu ještě dopsat tu recenzi, ale nezaručuji, že bude ještě dnes, protože se ještě musím trochu doučit Chemii, ale já to snad zvládnu :)
Mějte se krásně :)
Terka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)