neděle 30. listopadu 2014

Knížky na hromadu (4)

Krásné nedělní adventní odpoledne!
Všichni (no dobře skoro všichni), kdo právě čtete tento článek, ať už jste pracující, studenti, školáci či vysokoškoláci už se určitě "deptáte" blížícím se pondělím, ale určitě zároveň nasáváte atmosféru první adventní neděle. Co právě děláte? Pouštíte se do úklidu nebo do úkolů? 
Každopádně, tento článek bude hodně dlouhý, ale já se ho pokusím co nejvíce zkrátit, protože věřím, že se vám ty písmenka pletou, tak jako mně, protože jsem před chvílí asi 5x přepisovala jeden text. 
Shrnutí:
Koupené: 6
Dárečky: 4
Půjčené: 3
Celkem: 13 ... zatím můj osobní rekord :D A nevím jestli je dobře nebo špatně, že jsem překonala svůj dosavadní rekord. Ale tak, to už je teď přeci jen jedno, protože už to zpátky nevrátím...samozřejmě, že knížky do knihovny zpátky vrátím. :D


Jako první vám asi představím knížky, které jsem dostala (musím se vám přeci znovu pochlubit, jaké skvosty jsem získala). A začnu rovnou tou nejlepší - tím nechci ostatní knížky nějak shazovat, to opravdu ne - Selekcí! 

Tuto knihu asi všichni znáte a pokud by se tu našel někdo kdo by přeci jen chtěl vědět něco více, tak vás odkážu sem. Knížku bych chtěla začít číst hned potom, co přečtu 2 knihy z knihovny ... tak se k tomu snad dostanu, protože se neuvěřitelně těším! A to čekání mě mučí, jenže není horší pocit, než když do knihovny vrátíte nepřečtené knihy. Ještě ke všemu na mě pořád tak pomrkává z té knihovny a tak mám pocit, že se zblázním! :D


Druhá knížka, kterou jsem dostala je Sedmý smysl. Na tuto se také těším a až snížím počet knih z knihovny, bude to hned druhá (nebo třetí) kniha do které se pustím! Možná si říkáte, že je to moc dětské, ale podle mě je to něco na styl Harryho Pottera a neříkejte mi, že tu není nikdo, kdo četl Harryho i ve vyšším věku. :D A taky se strašně těším jak to všechno dopadne. Je pravda, že to ještě není poslední díl, ale prostě vypadá strašně dobře. Hlavní postavy už trochu vyrostly a je tam prý i pár "zajímavých" scén. Jestli víte co tím myslím ;) :D
Zavržený
Když se na to tak zpětně podívám, úplně si ty dárky užívám! Třetí knihou je kniha Zavržený. Knížku už jsem četla, ale někdy určitě plánuji re-reading ... možná i nějaký společný, to ještě uvidím jestli by to někoho třeba zajímalo :) 
Série Zavržený patří mezi mé nejoblíbenější série. Úplně jsem se zamilovala do Patche!
Horečka

A poslední knížka se jmenuje Horečka. To je druhý díl ze série Zahrada nesmrtelnosti od Lauren DeStefano. První díl se jmenuje Past. Víte, že já ani nevím, proč jsem si přála druhý díl, když jsem ještě ani ten první nečetla? Co kdyby se mi knížka zase tak nelíbila? :D Je pravda, že když to byl dárek tak to člověk nemusí tolik řešit, ale stejně je to trošku blbost :D

Přejdeme rovnou ke knížkám koupeným. Těch bylo minulý měsíc také hodně, říkám si, kde jsem na to vzala peníze?!

První knížka, kterou jsem si koupila se jmenuje Návrat z temnoty. Už jsem o ní dříve slyšela a všichni ji chválili a prostě se jim líbila. No a tak jsem si ji koupila. Strašně se mi líbí, jak námět, tak obálka. Hlavně zezadu. Ona je i zepředu hezká, ale zezadu je prostě taková ... fascinující. Myslím si, že knížka zaujme hned na první pohled a jakmile si přečtete o čem je, prostě si ji koupíte. Knížka není moc dlouhá, má něco málo přes 300 stran. Nahoře na obálce je takový popisek: "Tři roky života jsou zahalené tmou. Možná by bylo lepší, kdyby to tak zůstalo." A to zní prostě tak ... hustě! (jiný výraz to přesně nevystihuje a tak se za něj omlouvám :D)


Druhou koupenou knížkou je kniha od Adama Fouldse-Vířící bludiště. Je to knížka docela neznámá, ale převážně kladně hodnocená. A kdyby se mi i přes kladná hodnocení nelíbila, tak je poměrně krátká -192 stran- tak bych to stejně nějak zvládla. Jako první mě vlastně zaujal název - Vířící bludiště. Bludiště už samo o sobě zní tajemně a když se k tomu ještě přidá slovíčko vířící, tak máte asi problém. 

Třetí knížka co mi přibyla v knihovně je Přistižen. Je od spisovatele Harlana Cobena, který napsal spoustu knih, jednou z nich je například nedávno často diskutovaná kniha Šest let. U knížky Přistižen se čtenáři dělí na dvě poloviny. Buď se jim kniha opravdu hodně líbila a byl to opravdu "nářez" a nebo to bylo slabé. Ale skoro nikdo ji úplně nezavrhl. A tak doufám, že se přidám k té první skupině. Celkové hodnocení je  86%, což je nakonec docela dobré.
Knížka není nijak dlouhá, má 336 stran. a vydal ji Knižní klub a je to hardback. 


Čtvrtou knihou se stává ... tamtadadá... Zásvětí od Alexandry Adornettové. Někteří z vás si asi říkáte: "Ona četla Zář?" Ne. Nečetla :D Jenže je tak chytrá, že si nevšimla, že je to druhý díl a protože se jí ta obálka strašně líbila, prostě si knížku musela koupit. A když přišla domů, zjistila, že je to druhý díl. Jak jinak, že? 
*Právě si říká proč o sobě mluví ve 3. osobě. :D
Nevíte někdo, jestli na sebe díly nějak hodně navazují nebo jestli to zvládnu bez prvního dílu .. i když to já moc často (vlastně nikdy) nedělám, takže si ten první díl stejně přečtu, ale stejně se vás ptám. :D

Železná dceraŽelezný králJiž pátou a šestou knihou, co mi sebraly penízky jsou dva díly série Železná víla. Vždycky mě strašně mrzí, když se nějaké série nepřeloží celé. což zrovna u této série platí. Člověku je to líto... i kdyby se mi knížka náhodou nelíbila, tak je tu pořád někdo, komu se knížka strašně moc líbila určitě je z toho celý smutný/naštvaný. Každopádně se mi u knížek moc líbí obálky a nápad. Takže doufám, že si je zamiluji ;)

15 minus

A poslední "bod programu" jsou knížky půjčené. Musím se pochválit, protože za minulý měsíc to byly jen 3 knihy. Takže kdo jste se dočetl až sem, tak se můžete těšit ještě na 3 další krásky :)

První knížka se jmenuje 15 minus. Na knížku jsem také dělala článek, takže už se tu nebudu opakovat a dám vám sem odkaz - odkaz zde. Knížka je od českého spisovatele a je to thriller. A kámošce se strašně líbila. Takže jsem ji sice nečetla, ale určitě doporučuji :D.
Titanic
Druhá knížka je z edice Můj příběh a konkrétně je to Titanic. Knížka je velmi krátká, ale myslím si, že bude velice zajímavá a svým způsobem i obsáhlá (doufám že vám to dává smysl). Protože do deníku asi napíšete jen takové zajímavější věci co se ten den udály a vynecháte ty co děláte každý den. A nebo možná ne :D Abych řekla pravdu tak jen hádám. 

Včera tě budu milovatA poslední knížka, kterou jsem si půjčila se jmenuje Včera tě budu milovat. Strašně se mi líbí jak obálka tak námět. Jednu chvíli jsem si i knížku chtěla koupit, ale byla docela drahá a tak jsem si počkala než bude v knihovně a tam potom nebyla volná atd. však to znáte. A tak jsem jednou šla do knihovny a ona tam byla. No a tak jsem neodolala a prostě jsem si ji vzala. A teď mám skoro až deprese z toho co budu číst dřív :D Protože opravdu nestíhám všechny ty věci do školy, psát články a číst :D Ale snažím se! :) A snaha se cení ..snad.

Tak to by bylo pro dnešní článek vše. Já vím, že pořád slibuji nějaké články a ani bych se nedivila kdybyste na mě byli naštvaní, že to skoro nikdy nedodržím. Ale teď už se to snad zlepší. Nebudu vám nic slibovat, protože to asi nemá cenu. Tentokrát se ale budu opravdu snažit! Mimochodem dneska nebude knižní týden, protože tento týden byl mizerný a já nic nepřečetla. 
Mějte se krásně ;)
Teri

5 komentářů:

  1. Ahojky, Sedmý smysl čtu právě první díl a zatím to vypadá zajímavě. Trochu vidím podobnost právě se zmiňovaným Harrym třeba ve sbírání těch plusových bodů. Škola, kouzla, ale zamilovala jsem si toho jejich ochránce, teď si za nic na světě nevzpomenu na jméno. Začíná na V.. :D Tak si objednám i další díly k recenzi. :) Vypadá to nadějně, zatím mě to baví. Železného krále jsem četla a ten se mi taky líbil, jenom mě mrzelo, že neznám hru od Shakespeara Sen noci.. protože bych věděla víc o postavách, které se v knize objevují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si další díly objednej i další díly! :)A ten ochránce... myslíš Vrona? Tu Shakespearovu hru taky neznám, ale jestli ses bez toho přeci jen obešla, tak snad se bez toho také obejdu :D

      Vymazat
    2. Budu si objednávat, alespoň do té doby, dokud mě to bude bavit. :) Joo Vron!! :D To je on. :D Kniha mi leží na stole, ale nechtělo se mi vstávat. :D :) Hru znát určitě nemusíš, ale prý to z toho čerpá jsem někde četla. :) Oberon a další postavy tam jsou, možná kdybych znala jejich minulost, tak mi to něco dá i do toho Železného krále. :) Těžko říct. :) Někdy si to přečtu a dám rereading a pak se podívám na databáziknih a na svou recenzi, jestli mě to nějak ovlivnilo.. :D :D

      Vymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)