středa 15. října 2014

To- read book #9

Zdárek párek! ...no dobře to už je možná trochu moc... radši začnu znovu.
.
.
.
Ahoj! :)
Minulý týden jsem byla na "výjezďáku" se školou  a tak jsem nepřidávala příspěvky. A také díky výjezďáku jsem minulý týden přečetla celkově asi 50 stran a tak mi přišlo zbytečné dělat Knižní týden, protože jsem si ani nic nekoupila :-/
Dneska bych vás chtěla trochu seznámit s knihou Cinder... nemyslete si však, že je to nějaká "přeslazená" popelka! :D

Knihu Cinder (nebo spíše sérii Měsíční kroniky) napsala spisovatelka Marissa Meyer(ová). Příběh je vlastně postavený na pohádce o Popelce. Zlá macecha, princ a střevíček (nebo umělá noha?).
Anotace: Rušné ulice Nového Pekingu se hemží lidmi a androidy. Populaci devastuje smrtící nákaza. Z vesmíru tomu přihlížejí krutí měsíční lidé, kteří čekají na správný okamžik. Nikdo netuší, že osud Země spočívá v rukou jediné dívky...
Šestnáctiletou Cinder považuje většina lidské společnosti za nepovedenou hříčku techniky a její macecha za neúnosné břemeno. Být kyborg ale má i své výhody – mozkové rozhraní poskytuje Cinder nevšední schopnost opravovat věci (roboty, vznášedla, své vlastní nefungující součástky), díky čemuž se stane nejvyhlášenější mechaničkou v Novém Pekingu. Právě tato pověst přivede k jejímu stánku prince Kaie, který potřebuje před výročním bálem opravit porouchaného androida. Princ opravu v legraci nazve otázkou národní bezpečnosti, ale
Cinder má podezření, že věc je mnohem vážnější, než jí je princ ochoten prozradit.
Cinder touží udělat na prince co nejlepší dojem, ale se všemi plány je konec, když se její mladší nevlastní sestra a jediná lidská přítelkyně nakazí smrtelným morem, který sužuje Zemi už celé desetiletí. Macecha obviní z dceřiny nemoci Cinder a nabídne její tělo pro výzkum moru, což je „pocta“, kterou dosud nikdo nepřežil.
Ale netrvá dlouho a vědci zjistí, že jejich nové pokusné morče je zvláštní. Chirurgové, kteří proměnili Cinder v kyborga, něco skrývali. Něco cenného.
Něco, kvůli čemu jsou někteří lidé ochotní zabíjet…



Obálka: Abych řekla pravdu, musím říct/napsat, že nevím jestli se mi více líbí originální obálka nebo česká. Já moc nemusím, když je na obálka něco obličej, ale zrovna u této obálky mi to moc nevadí. Originální obálka je zase jinak zvláštní než ta naše. Prostě je to vyrovnané :D. A jaká obálka se líbí vám? 

Když jsem na tuto knihu klikla na Databázi knih, myslela jsem si, že se bude její hodnocení pohybovat okolo 75 %. Když tam na mě ale "vybaflo" číslo 89, byla jsem docela (příjemně) překvapena, protože jsem to opravdu nečekala. 
Když už jsme u těch překvapení, tak mě také překvapila délka knihy. Myslela jsem si, že má třeba 250 stran ... no sekla jsem se "jen" o 150 stran :D Je to paperback...ale k této knize se asi paperback hodí více než hardback. Knihu vydalo nakladatelství Egmont v roce 2012. 
Moc se těším, až se ke knize někdy dostanu. Co vy, těšíte se se mnou? ... Nebo už jste knihu četli? :)
Špatnou noc a noční můry,
přeje Teri ;)

2 komentáře:

  1. Knížku jsem četla a je boží :D
    Momentálně na mě kouká smutně druhý díl, Scarlet, ale mám v knihovně tolik nepřečtených knih, že nevím, kdy se k němu dostanu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji hodně štěstí s tím čtením druhého dílu ;)

      Vymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)