pondělí 20. října 2014

Poznej knihu podle anotace (1)

Ahoj!
Tak jsem tu s novým projektem. Cílem projektu je podle anotace uhodnout o jakou knihu se jedná.

- Nehledej na googlu (ani ničem takovém)
- Hledej ve své paměti ;)
- Do komentáře napiš odpověď (ale nenech se jimi ovlivnit, ne všechny musejí být dobře)
- Měj dobré svědomí
- Buď šťastný, že jsi na to přišel! 0:)

Pravidla máme a tak se do toho pustíme! :) ... Myslím si, že toto uhodnete všichni.
Anotace:  Mladý australský autor sepsal silný, jímavý a neobyčejně čtivý příběh. Jeho vypravěčem učinil Smrt. Smrt je zdánlivě nezúčastněný divák, s dokonalým odstupem, s osobitou perspektivou; má všechny předpoklady pro to být svědkem a vypravěčem. Ale příběh Liesel Memingerové je tak mimořádný, že i Smrt si musí přiznat zájem o živé lidi, dojetí z jejich utrpení, hořkost a úlevu z konců. I Smrt má srdce. Jeho kniha se vydává na smutná místa, rozhodně ale není skličující. Kniha se stala záhy po svém vydání mezinárodním bestselerem. 
Dlouho očekávané české vydání mezinárodního bestselleru.
Tak co? ... víte? :)
Teri



9 komentářů:

  1. Asi sa už neoplatí to sem napísať :D Ale no.... Zlodejka kníh :D

    OdpovědětVymazat
  2. Všichni jste odpověděli dobře :) Už asi nemá cenu dál čekat. Rozhodla jsem se, že u tohoto projektu budu asi komentáře moderovat :D ...aby to bylo přece jen trochu zajímavější. Jinak jsem se rozhodla, že třeba po 5-ti kolech bych mohla nějak odměňovat (třeba nějaké záložky) a tak :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nečetla jsem, ale tipla bych Zlodějku knih? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad :)
    P. S. Jasná Zlodějka!

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)