neděle 19. října 2014

Knížky na hromadu #Třetí

Uplynul měsíc a s námi už jsou tu třetí Knížky na hromadu. Protože na začátku a na konci měsíce je toho vždycky hodně tak budou Knížky na hromadu 18.-20. dne v měsíci.
Účelem tohoto projektu je představit vám knížky které jsem si tento měsíc koupila, dostala a nebo si půjčila v knihovně... předem vás upozorňuji, že tento měsíc nebyl extrémně úspěšný.
Ale podívejte se sami:
Koupené: 1
Dárečky: 2
Půjčené: 1
Toto byl můj zatím asi nejslabší měsíc. Ale myslím si, že příští Knížky na hromadu budou naopak velmi obsáhlé protože se mi blíží narozeniny :3. Ale to už předbíhám. Pustíme se do knížek za tento měsíc :)


Koupená knížka se jmenuje Past a napsala ji Lauren DeStefano. Je to první díl trilogie Zahrada nesmrtelnosti (Past, druhý díl-Horečka a třetí díl se v originále jmenuje Sever, ještě nebyl přeložen do češtiny). Hlavní hrdinkou knihy je Rhine Elleryová, která je unesena aby se stala jednou z vyvolených nevěst. Její manžel jí má opravdu rád, jenže Rhine myslí jen na útěk a na to aby našla svého bratra. Kdybyste se chtěli podívat na anotaci, tak můžete tady
U knihy mě docela překvapila velká písmena, ale myslím si, že to nebude žádný problém. Jinak se mi moc líbí design, je takový jiný než mají ostatní knížky a rozhodně na první pohled zaujme. 

Knížky, které jsem dostala jako dárky se jmenují: Válka s mloky a R. U. R. / Bílá nemoc/ Matka. Jsou to knížky od Karla Čapka (to samozřejmě všichni víte :D). Je to asi nejstarší vydání, které určitě neznáte a ty obálky jsem nenašla ani nikde na internetu. A zrovna nemám přístup k foťáku a na mobilu by to byla moc špatná kvalita.
Moc mě zajímá jestli se mi budou knihy líbit, protože ... no jsem prostě zvědavá :P

A půjčená kniha je kniha, kterou určitě všichni znáte ...je to také kniha série, co obletěla (a pořád oblétává) celý svět ... už víte?
.
.
.
.
.
.
Je to Harry Potter :D Musím se přiznat, že já jsem Harryho Pottera četla jen první díl a to mi bylo asi 9 let. A protože jsem viděla filmy, tak mě ani moc nelákalo číst ty knihy. ALE když jsem byla v knihovně a viděla jsem tam Harryho Pottera a Tajemnou komnatu (resp. Harry Potter and the Chamber of Secrets), řekla jsem si: "A proč si ho nepřečíst v angličtině?" No a tak jsem ho vzala a šla si ho půjčit. Jinak jsem tam taky viděla Démonologa, ale odolala jsem a přenechala ho kamarádce, což se mi snad ještě nikdy nestalo. (:D) To jsem ale zase odběhla od tématu.
Zatím jsem na straně 10, protože jsem do ní jen nakoukla, ale to samozřejmě hodlám změnit, až dočtu knihy, které už musím za chvíli vrátit. Jsem zvědavá jak se mi bude číst, protože je to moje první kniha v angličtině. Tak snad to nějak zvládnu :)

Dnes se ještě můžete těšit na Knižní týden a na recenzi (buď na Monument 14 nebo Poslední píseň ... na co chcete víc?)
Krásné poledne vám přeje
Teri :) 

2 komentáře:

  1. Pasca je fantasticka kniha a to ani nehovorím o pokračovaní (Horúčka). Och Bože a tie obálky :3 Je to naozaj originálna trilógia a sama uvidíš, že po dočítaní, budeš chcieť súrne pokračovanie (a to radšej nehovorím o prečítaní druhej časti... :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsi mě úplně...navnadila, a to myslím vážně. Moc se těším až si jí (je) přečtu :3 !

      Vymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)