neděle 7. září 2014

Knižní týden #6


Nejdřív bych se chtěla moc omluvit že jsem teď o prázdninách moc nepřidávala. Tento knižní týden je spíše takový dvoutýden. Moc mě to mrzí ale už budu zase přidávat víc :) Zajímá vás co se tento týden změnila v mé knihovničce? Mimochodem už zanedlouho se mi knihy přesunou z poliček do knihovny! Ale ještě přesně nevím kdy to bude, ale snad brzy. Teď už ale jdeme na to!
Malé shrnutí:
Koupené: 3
Půjčené: 4
Přečtené: 0 ... za to se stydím :/
Rozečtené: 3
Takže začneme koupenými knihami. Celkem jsou 3. Všechny jsou koupené v Levných knihách, takže pokud by se vám líbily zajděte tam a určitě je najdete! :-) První knížka se jmenuje "Já Bahia, zázračně zachráněná". Je to kniha podle skutečné události, ve které dívka přežila leteckou katastrofu. Je poměrně krátká, takže ji nejspíš přečtu hned :)
Druhá knížka se jmenuje Nepolykejte žvýkačku. Na první pohled knížka určitě zaujme (tedy alespoň mě), protože puntíky zapůsobí na každého. Já osobně mám puntíky ráda a taky mám ráda různé vyvracení mýtů atd. Takže pro mne byla tato kniha jasnou volbou. Zatím jsem přečetla pár stránek a vypadá to opravdu dobře!
Poslední kniha je Gravity od Tess Gerritsen. Knížku jsem si chtěla moc přečíst a když jsem ji tam uviděla řekla jsem si - "Pece jí tady nemůžu jen tak nechat!" a už jsem ji nesla k pokladně. Taková krásná knížka přece nejde nekoupit. Jinak od Tess to bude moje první knížka tak uvidím, jestli se mi bude její styl psaní líbit. Pokud ano, tak bych si moc ráda přečetla ještě jednu knížku od ní a to Zahradu kostí. Všichni jí moc chválí tak jí snad taky pochválím :-) !


A teď už se přesuneme ke knížkám půjčeným.
První půjčená kniha je Finále. Je to závěrečný díl série Zavržený. Tuto sérii už mám rozečtenou docela dlouho, protože vždy když jsem si chtěla přečíst poslední díl, byl už vypůjčený. Tentokrát jsem šla do knihovny jen tak, okouknout novinky atd. a najednou jsem tam uviděla tuto sérii a všechny díly byly volné! Rychle jsem si vzala poslední díl, aby mi ho nikdo "nečmajznul". Byla jsem neskutečně ráda! Doufám, že bude tento díl tak dobrý jako tři předchozí :)


Druhá knížka z knihovny je Pátá vlna. Tuto knihu jsem měla zarezervovanou, protože jsem se na ní nesmírně těšila. Ten námět mi přijde strašně dobrý a obálka taky vypadá dobře. Název určitě taky zaujme a ten titulek? ||Jdou si pro nás. Pro všechny.|| No neříkejte že by vás kniha nezaujala! Není to úplně tenká knížka. Přes 400 stránek.. přesně je to 445. No snad bude dobrá! Už se těším až si jí přečtu a doufám, že jsem někoho třeba navnadila. :-)

A poslední půjčená je Vampýrská akademie
 první a druhý díl. Vampýrskou akademii jsem viděla nejdříve film a to mě mrzí. Nejdřív jsem totiž nechtěla knížky vůbec číst, protože je hodně dílů a je to o "upírech" a tak jsem si myslela, že to bude hovadina. Film mě ale strašně bavil a líbil se mi a tak jsem se rozhodla si knížky nakonec přečíst. Doufám že mě bude knížka bavit alespoň tak jako film!


Teď už se zase přesuneme do jiné kategorie a to do knížek rozečtených. Rozečetla jsem 3 knížky a to Dech, The Mortal instruments a Nepolykejte žvýkačku. 
Dech se mi zatím velmi líbí, i když se čte velmi pomalu, což je divné, protože mě knížka baví. V knížce už jsem za polovinou ... na straně 200. Doufám že jí zítra dočtu :-)

The mortal instruments určitě všichni znáte :) Já už jsem viděla film, dokonce jsem na něj šla do kina (film vybírala sestra) a protože to vybrala narychlo tak jsem ani nevěděla že existuje knížka a tak jsem si jí nemohla přečíst. Teď jsem skoro v polovině a dost mě to baví, víc než film. Je to docela jiné než film, takové realističtější. Snad mě bude bavit dál :-) !
Užívejte si čtení! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)