úterý 8. července 2014

To-read book #1

To-read book #1
Rozhodla jsem se, že vám sem dám každý týden nějakou knihu, kterou mám na svém seznamu To-read.
Původně jsem chtěla vybrat tu nejzajímavější... ale ono to vybrat nejde. Všechny jsou něčím zajímavé a všechny budou určitě hodně dobré! Nakonec jsem se rozhodla, že sem dát méně známou knihu, avšak ne úplně neznámou. Ale tak, už vás nebudu napínat jakou knihu jsem vybrala a jdeme na to!
Po dlouhém uvažování, jsem se rozhodla pro knížku Čas mezi námi od Tamara Ireland Stone.
Někdo tuto knihu zná a někdo zase ne.
Knížku vydal Knižní klub a její obálka je opravdu krásná.
Počet stránek: 304
Děj: Knížka by měla být o Anně, která strašně touží po cestování. Dívka jde, vždy po škole pomáhat svému
tátovi do knihkupectví, kde si pročítá cestovní průvodce. Vždy ráno, ještě před školou jde běhat. Cestou potká vždy jen jednoho běžce. Jednoho dne však zahlédne kluka jak se na ní směje. Když se ovšem ohlédne aby si ho ještě jednou prohlédla, už tam není. Ten samý kluk nastoupí den poté do její školy. Co bude dál? Zamilují se?
Tato kniha, je příběh o cestování časem, jak už můžete z názvu vyvodit. Má to být spíše romantický příběh a autorka chce nejspíš poukázat, že láska může překonat i čas :-) Na tuto knihu se velmi těším a jakmile ji přečtu okamžitě udělám recenzi! Ale to budu říkat u každé kterou si chci přečíst!
Máte tuto knihu také na seznamu to-read? Nebo jste si ji tam právě zapsali díky tomuto článku? A nebo jsem vám knížku tak zhnusila, že už si ji nechcete přečíst? (doufám, že to ne) Určitě mi to sdělte do komentáře, budu opravdu velmi ráda! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)