čtvrtek 10. července 2014

MiniRecenze Křídla

Křídla
Aprilynne Pike
Anotace: Aprilynne Pikeová nadchla svým debutem i slavnou autorku ságy Stmívání Stephenii Meyerovou. Není divu, příběh - originální fantasy s přídechem thrilleru a horroru, ale i s prvky love story - o dívce se zvláštním jménem Laurel se čte doslova jedním dechem. Patnáctiletá hrdinka jde poprvé do školy (předtím ji učila matka) a snaží se přizpůsobit novému prostředí. Brzy najde přítele, který jí podá pomocnou ruku. David se nemusí přemáhat, nová spolužačka je nesmírně krásná, jemná a milá dívka. Vypadá jako víla, říká si David, ale to ještě netuší, že není daleko od pravdy a že jej po boku Laurel čekají pěkně horké chvíle. Bytosti z jiného světa se dostávají mezi lidi a začíná boj na život a na smrt.
Počet stran: 304 
Nakladatelství: Fortuna Libri
Myslím, že k příběhu Vám nic víc říkat nebudu. Anotace je docela výstižná a akorát bych Vám toho hodně prozradila. 
Můj názor: K této sérii jsem se dostala náhodně. Šla jsem do knihovny a tam zrovna někdo vracel poslední knížku celé série - Osud. A ta obálka se mi tak líbila, že jsem si řekla "To by mohla být dobrá knížka!" A tak jsem si ji vyhledala a opravdu mě zaujala.Ten den jsem si půjčila první dva díly. Knížka mě opravdu bavila a nebyla to nějaká "slaďárna" o vílách. I když k tomu název vybízí. A nesmírně se mi líbí jméno Laurel. K dívčině se opravdu hodí. Knížku opravdu doporučuji. A dávám jí 4 hvězdičky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)