neděle 13. července 2014

Knižní týden #2

A máme tu druhý knižní týden! V tomto Knižním týdnu se budeme zabývat knihami, které jsem přečetla/rozečetla/dočetla tento týden
Původně jsem plánovala přečíst 3 ale to se nějak nepovedlo a tak jsem celé knihy přečetla jen 2. 
První kniha, kterou jsem dočetla ve čtvrtek  je Bílý kůň od Alex Adams.
Strašně obdivuji autorku, protože kniha je vlastně rozdělena na dvě části a to Tehdy a Teď. To znamená, že autorka musela vymyslet dva příběhy a to je prostě úplně super. Jinak recenzi na tuto knihu zveřejním asi až zítra, protože dnes už to zveřejnit nestihnu.
 Druhou knihu, Chvíle před koncem od Lauren Oliver jsem dočetla včera v noci (vlastně to bylo ještě dnes :-P). Recenzi zveřejním až někdy příští týden, ještě uvidím kdy přesně. Ale určitě to bude v blízké době!

Po dočtení obou knih jsem ještě rozečetla. Hostitele od Stephenie Meyer. Stáhla jsem si i film, abych se na něj mohla hned po dočtení znovu podívat (Ano, bohužel jsem ho už jednou viděla :( ) Tato knížka se mi zatím hodně líbí a hodně mě baví, tak doufám, že to tak bude i pokračovat.
Jinak tento týden pro mě byl úplně super, jelikož jsem poprvé letěla letadlem! V hotelu, ve kterém jsme se ubytovali není wi-fi (teda ona tam je, ale je drahá) a tak nebudu moc přidávat, ale budu se snažit co nejvíc :)Chtěla jsem se zeptat jestli už jste někdo četl nějakou výše zmiňovanou knihu? Líbila se Vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)