pátek 4. července 2014

Knižní týden #1

Nejdřív co to vlastně Knižní týden je. Knižní týden znamená, že vám sem každý týden (pokud to bude možné, každou neděli ... dnešek je výjimka ;) přidám příspěvek o knihách. Každý týden to bude něco trochu jiného. V tomto knižním týdnu vám řeknu napíšu, jaké knížky jsem si tento týden koupila nebo dostala. Tento týden byl můj rekordní v počtu koupených knížek. Pro někoho to třeba nebude moc, ale pro mě je to zlatý důl ^_^
Tak začneme! Za tento týden jsem koupila 8 knížek! Za týden to jde ne? :-)
                      Seznam koupených knížek: 
                      °Celá série Krásní mrtví (4 díly)
                      °Vidím to, co vrah
                      °Zlodějka knih
                      °Zapomenutá
                      °Závist

Série Krásní mrtví - na tyto knížky se celkem těším, protože mě velmi zaujala anotace a obálky jsou strašně hezké.
Vidím to, co vrah - Na tuto knížku jsem četla recenzi a zaujala mě a když jsem knížku viděla v Levných knihách, neodolala jsem a koupila jí.
Zlodějka knih - Tuto knížku jsem dostala za vysvědčení. Moc jsem se na ní těšila a to i kvůli filmu, který bych chtěla moc vidět, ale zakázala jsem si to! Prostě si ho pustím až po přečtení knížky!
Zapomenutá - Tady na té knížce mě opravdu nejvíce zaujala obálka - je taková ... prostě vybízí k přečtení knížky!

A poslední knížka je ... Závist! Tato knížka na první pohled... to se ani nedá popsat! Nejdřív ve vás vzbudí odpor.. Obálka je celkem drsná. Potom zase zvědavost. Nakonec si jí prostě musíte koupit! a tak jsem si jí koupila :-D

Doufám že se vám knižní týden líbil! Mně se líbil určitě ;) Určitě napište do komentáře jestli jste nějakou z uvedených knížek četli nebo se chystáte číst. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)